Patient

Naast betrokkenheid en empathie vinden wij het belangrijk zo praktisch en efficiënt mogelijk te werken. Openheid en transparantie over de behandeling maar ook over de vergoedingsstructuur en wet en regelgeving rondom zaken zoals privacy, dossiervorming zijn daar onderdeel van.

Hier vindt u informatie over deze onderwerpen. De inhoud van de verschillende hoofdstukken staat hieronder kort samengevat:

Kwaliteit & Privacy:

  • Kwaliteitsregistraties, samenwerkingsverbanden en nascholing.

  • Beroepsgeheim, wet WBP, wet WGBO en uw dossierrechten.

  • Klachtenregeling.

Vergoeding:

  • Wanneer wordt behandeling door een verzekeringsmaatschappij vergoed?

  • Hoe en hoeveel wordt vergoed?

  • Wat zijn kosten in geval vergoeding niet plaats kan vinden?

Behandeling:

  • Werkwijze (diagnostiek, indicatiestelling, behandeling, afsluiting).

  • Behandelvormen.

  • Behandelfilosofie (biopsychosociaal model + aansluiten client en dagelijkse realiteit).

Contact
U kunt op 3 manieren contact met ons leggen:

Telefonisch
Afspraken kunnen gemaakt worden via de assistente tel 013 5718688. Op maandag, dinsdag en donderdag is onze assistente vaak rechtstreeks telefonisch bereikbaar. Op alle overige tijdstippen en dagen kunt u een boodschap inspreken en wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld (meestal dezelfde werkdag).

Per Mail
U kunt gebruik maken van het contactformulier als u informatie wilt, of een vraag heeft. Wij bellen of mailen u dan zo snel mogelijk terug. Afspraken inplannen doen wij enkel telefonisch.

Per Post
Doesburgstraat 10, 5043 GC Tilburg